New Life (:

Bismillah.
Assalamualaikum.



Selamat tinggal Semenanjung. (':



Welcome to the borneo! Sarawak. (':


Officially, student pra-Universiti, Universiti Malaysia Sarawak.



Permulaan sesuatu yang baru. Allah sentiasa taqdirkan yang terbaik untuk hambaNya. Dulu, aku minta Allah letakkan aku di tempat aku boleh mencari erti Islam. Allah hantar aku ke sini. Ya, memang aku lebih menghargai deen Islam di sini. Allahu, perancangan Allah sangat sempurna. (':


To my dearest ejen solehah and team awesome. Be who you want to be. But, make sure you be someone that useful for your deen, deenul Islam. 

Teringat pulak teks debat Bahasa Arab. 

" Kita buat semua ini bukanlah untuk kebaikan kerajaan, bukanlah untuk kebaikan pembangkang..
tetapi.. untuk kemaslahatan agama kita, agama Islam.. "

I miss Bahasa Arab really much..! Panjang lagi sebenonye nak tulis, tapi.. di coretan yang lain, insyaAllah.. bye! (:

5 comments

  1. sedih tengok gambarr diiringi lagu yg buat rse nak nangis . selamat berjaya :)

    ReplyDelete
  2. selamat meneruskan kembara mencari ilmu :)moga2 dipermudahkan semua :)

    ReplyDelete
  3. wowww... welcome to Bumi Kenyalang dear... jangan sedih tau.. jaga diri leklok... hihi :D

    ReplyDelete
  4. goodluck yee.. inshaaALLAH ini yang terbaek =)

    sedihnyaaa lagu >.<

    ReplyDelete
  5. goodluck :D jangan sedih-sedih dan selamat belajar ye :)

    ReplyDelete