Super emotional 😢

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim 🌼
Assalamualaikum 💕

Super duper emotional 😢

Erm 👉👈 sometimes perempuan nie emotional sebab dia nak ade orang layan dia je en huhu. Okey, tapi aku emotional sebab roommate aku super duper busy. 3 malam straight dia tinggal aku sorang sorang. Huhu. Okey jadi malam ketiga aku nanges haha. Don't know why. But then, maybe sebab aku ada masalah dan aku nak cerita kepada orang yang aku rapat tapi dia asyik busy dan tinggal aku sorang sorang.

Erm, aku selalu jadi tempat untuk orang mengadu masalah. Aku selalu jadi bahu untuk orang menangis. Aku selalu CUBA ada untuk semua sahabat yang perlukan aku. TAPI, bila aku ade problemss takde sorang pon yang ada untuk aku. Aku nak seorang yang faham aku, boleh peluk aku nak nanges jap. Erm mengade enn.

Tapi last sekali aku sedar, kenape nak cerita pada manusia kalau kau dah ada Allah? Kenapa perlukan bahu sedangkan kau ada sejadah untuk bersujud.

People will leave you, no matter how important you are in their life. They will leave you. But Allah will always be there for you.

Wipe your tears. Stay strong.

Jangan expect kawan baik kau untuk selalu ada untuk kau, sebab bayang-bayang pon akan tinggalkan kau bila gelap. Jangan berharap pada manusia, berharap pada Dia.

Stay strong, dear.

No comments