30 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum

NOTA : ENTRI INI KEMUNGKINAN AGAK PANJANG TETAPI IA MAMPU MENGUBAH HIDUP ANDA!


By : Mawaddah Mohammad (Click Facebook saya)

Saya Mawaddah, Beauty Coach untuk Program 30 Days Healthy Skin Challenge.

Nak tahu lebih lagi tentang 30 Days Healthy Skin Challenge? Kena baca entri ini sehingga habis!


APA ITU PROGRAM 30 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE?

Sebelum saya mendapat ilham menjalankan Program 30 Days Healthy Skin Challenge, saya mempunyai kulit muka yang bermasalah.

Ketika remaja, kulit muka saya berjerawat, berminyak dan gelap.

Saya juga mempunyai resdung yang teruk dan kulit yang sensitif.

Gambar pada tahun 2015

Saya telah melaburkan banyak duit di drugstores untuk mendapatkan kulit glowing dan flawless. Tapi semuanya tidak menjadi!

Semua tips di facebook, twitter dan youtube telah saya lihat tetapi tidak juga glowing!

Kenapa?

Akhirnya saya dapat penyelesaian kepada masalah yang saya hadapi, saya TIDAK KONSISTEN!


GOALS 30 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE

  • Membantu mendapatkan kulit yang sihat dan glowing
  • Membantu membina sel kulit yang lebih sihat
  • Meningkatkan kesihatan
  • Membantu untuk membina habit yang lebih baik
  • Menyediakan platform bisnes bagi mereka yang berjaya


SIAPA YANG PATUT JOIN?

  • Mereka yang mempunyai kulit bermasalah
  • Mereka yang mempunyai kulit berparut
  • Mereka yang mempunyai kulit berjeragat
  • Mereka yang mempunyai kulit sensitif
  • Mereka yang mempunyai kulit berminyak
  • Mereka yang mempunyai masalah resdung
  • Mereka yang mempunyai penyakit kulit seperti ekzema dan psoriasis
  • Mereka yang inginkan kulit glowing dan sihat
  • Mereka yang telah melaburkan banyak modal untuk kecantikan tetapi tiada pulangan!

KEISTIMEWAAN JOIN 30 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE

1. Online Group Coaching

Group Coaching selama 30 hari akan memberikan anda tugasan selama 30 hari. tugasan untuk memastikan anda mengikut steps dan rutin penjagaan kulit yang betul. 

Group ini juga akan berfungsi untuk perkongsian Tips & Tricks Penjagaan Kulit yang betul.

Setiap hari, pelbagai tajuk menarik akan dikupas untuk membantu anda mendapatkan kulit yang sihat.

2. Beauty Journal

Join 30 Days Healthy Skin Challenge ni, anda akan dapat Beauty Journal untuk track progress kulit anda. Apa yang ada dalam Beauty Journal ni?

  • Skincare Calendar
  • Skincare Routine
  • Organic Skincare Recipe
Contoh sahaja

Contoh sahaja


Dan baaaaanyak lagi yang masih dirahsiakan. Nak tahu? 
Teruskan membaca.


BAGAIMANA NAK JOIN 30 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE?

Boleh hubungi saya Mawaddah di 01110023796. 

Atau klik je LINK dibawah :

http://waddah.wasap.my.


TERBUKTI BERKESAN KE PROJEK 3 DAYS HEALTHY SKIN CHALLENGE NI?

Ini adalah testimoni saya sendiri menggunakan supplements daripada Shaklee dan Formula 30 Days Healthy Skin Challenge.

Saya merupakan seorang yang agak liat dan tidak konsisten dalam menggunakan skincare dan supplements.

Saya mula menggunakan produk ketika saya di sekolah menengah.

Ketika itu, rata-rata menggunakan produk Safi dan Shurah termasuklah saya sendiri! 

Gambar ketika sekolah menengah


Walaupun produk tersebut tidak sesuai dengan kulit saya, saya tetap teruskan kerana bajet yang tidak mencukupi.

Ketika produk-produk local mula dipasarkan, saya terjebak dengan satu produk yang packaging nya comel kawaiii gitu tanpa saya study bahan-bahan dalam produk tersebut.

Kulit saya nampak okay untuk seketika dan kembali breakout ketika saya di Universiti.


Pada tahun 2017, saya telah ikhtiar untuk penyakit lelah dengan gastrik menggunakan produk-produk Shaklee iaitu ESP, Vitamin C dan Omega Guard.

Tanpa saya jangka, kulit saya juga mendapat perubahan positif.

Saya mula join Projek The Walking Beauty pada Mac 2018 iaitu Projek Mobile Spa Shaklee untuk menambah pendapatan sebagai student.





Ketika itu produk Youth baru dilancarkan.

Produk Youth sangat special kerana menjalani kajian selama 8 tahun.



Bayangkan satu produk skincare melalui proses R&D selama 8 tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanannya.

Saya mula jatuh hati dan melaburkan duit untuk produk tersebut.

Adakah kulit saya semakin baik?

Ya! 

Tapi adakah memuaskan?

Tidak!

Kenapa?

Kerana saya tidak konsisten!
Saya tidak menjaga pemakanan!
Saya tidak mendapat tidur yang cukup!
Saya tidak minum air yang cukup.
Saya terlampau banyak makan fast food dan junk food.

Awal tahun 2019, saya berazam untuk mula konsisten dan menjaga pemakanan saya, keputusannya sangat WOW!









Kunci nya ada dalam projek 30 Days Healthy Skin Challenge.

Nak tahu?

Whatsapp saya di 01110023796.








No comments