MPP & MNS 2013



Barisan Kepimpinan Syabab


Barisan Kepimpinan Fatayat


Barisan Majlis Perwakilan Pelajar


Kenangan ! ^^

Firstly , setiap tahun mesti saya akan menangis setiap kali menerima watikah . --> childish kan ?
Bukan ape, setiap kali terima watikah , terasa ada satu beban yang menimpa bahu .
Allah , berat sangat amanah nie .
Tapi , akhir tahun lepas , masih terngiang - ngiang nasihat senior tercinta ,
" Allah , takkan bebankan awak dengan sesuatu yang tak mampu awak tanggung "
Nasihat itu saya jadikan kekuatan , bekalan untuk teruskan perjuangan .
Ya , Allah pilih aku , bukan Ustaz Sukri , bukan Cikgu Ya , bukan Encik Jeff , tapi Allah .
Aku mampu , sebab tu Allah pilih aku . Nasihat buat teman seperjuangan .
Dan tahun ini , aku menerima watikah dengan senyuman , bahagia kerana Allah masih beri aku peluang untuk berada di jalan dakwah ini .
Alhamdulillah , hubungan MPP dan MNS banat tahun ini bertambah baik , takkan ulangi sejarah lampau .
Ya , kami melangkah di atas satu garisan , garisan - Mu ya Rabb ,
Maka permudahkanlah urusan kami ya Raheem .

Doakan kami , barisan kepimpinan 2013 .
Semoga kami terus kuat dalam medan dakwah ini ,
kami tiada kekuatan tanpa-Mu ya Rabbi ..

No comments