Updated 2013.

Peace be upon you ! ^^

Firstly , lame sesangat dah tak update blog nie , last update 19 Disember 2012 . 
Sekarang dah 2013 pon . Macam-macam dah berlaku dan sekarang , saya memang budak SPM .
Already 17-teen , but I feel like I am 7 years old student ! Ommo !


Kenangan Minggu Taaruf Tingkatan 1 2013 .


Program pertama dalam 2013 . Kenangan Minggu Orientasi 2013 adalah kenang yang terindah sepanjang saya jadi fasilitator . Tipulah , kalau kata tak letih berulang - alik Imtiaz A dan Imtiaz B . Tapi , semuanya mengajar saya erti sabar , ye lah nak didik adik - adik yang baru nak menghafaz al - Quran , kena banyak berkorban . Moga Allah terima pengorbanan kami sebagai ibadah di sisi Nya , insyaAllah .
Untuk adik - adik F1 2013 , akak doakan kalian tabah dalam menempuh mehnah dan ujian sebagai seorang Huffazul Quran . InsyaAllah , biarpun pahit , ganjarannya pasti manis !

Barisan Fasilitator Minggu Taaruf 2013


Semoga kita kembali bersatu dan bertemu dalam rahmat - Nya adik - adik ! Uhibbukum Fillah ! ^^


Ziarah Rumah Ustaz Anas dan Ustazah Rima

Untuk pertama kali , saya bertemu dengan Rawiyah binti Anas . She's so cute and adorable ! Yah ! 
Apa - apa pon kali pertama berkunjung dan masuk ke Teratak Ustaz Anas yang bersambung dengan Dar Bukhari . Memang teruja tak terkata lahhh ! Blink blink eyes ! Rumah Ustaz simple tapi tenang dan mendamaikan . Banyak ikan guppy , akuarium . Love it so much ! Semoga Rawiyah membesar menjadi seorang mujahidah yang solehah ! Rawiyah , nahnu nuhibbuki jiddan jiddan ! <3

Ini post yang pertama untuk tahun 2013 . Moga tahun 2013 memberi makna dan kenangan untuk aku sisipkan di lipatan hati , ya , tahun terakhirku di Bumi Imtiaz ! Semoga Allah berkati perjuangan kami di Bumi Barakah ini ! Ya Rabb , kurniakan kami hidayah Mu agar kami bisa terus melangkah dalam medan dakwah - Mu. Aminnn .

To be continue !




No comments