Kursus Berpantang 2018

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum


InsyaAllah hari ini saya akan kongsi tentang Kursus Berpantang 2018.
Pernah dengar Confinement Lady?

Confinement Lady ni sangat famous dan viral sekarang.
Sebab apa? Sebab ramai yang memerlukan penjagaan ketika selepas bersalin iaitu berpantang.

Selepas bersalin, wanita berada dalam keadaan sangat lemah kerana melalui proses melahirkan dan 9 bulan kehamilan.
Wanita yang sedang berpantang memerlukan bantuan untuk menguruskan diri sendiri dan anak yang baru dilahirkan.

Bagi mereka yang baru pertama kali menjadi seorang ibu, ini merupakan satu fasa perubahan yang memerlukan sokongan dan bantuan daripada orang lain terutamanya suami dan ibu.

Wanita yang sedang berpantang perlu menguruskan diri yang sedang lemah, kesan luka tetapi pada masa yang sama perlu menjaga bayi yang aru dilahirkan.

Oleh itu, khidmat confinement lady banyak membantu para ibu untuk menguruskan diri serta bayi yang baru dilahirkan.


Tahun 2018, pakej penjagaan berpantang menjadi viral dan buruan ramai kerana ramai artis menggunakan perkhidmatan mereka.

Dan, terbukti khidmat daripada Confinement Lady bagi membantu para ibu muda dan ibu-ibu sangat memberi kesan positif kepada para ibu dan mampu mengurangkan risiko tekanan selepas bersalin (post partum depression).

Para ibu dapat fokus kepada bayi dan mendapat rawatan penjagaan yang terbaik ketika berpantang bagi memastikan badan kembali sihat setelah penat mengharungi 9 bulan proses kehamilan.



The Walking Beauty (TWB) juga kini kembali memberi peluang kepada para wanita yang memerlukan kerjaya di dalam bidang berpantang dan urutan selepas bersalin. Pakej kursus permulaan dengan harga RM 899 termasuk :


  • Urutan Tradisional
  • Rawatan selepas Bersalin
  • Cara Bertungku
  • Cara sengkak yang tidak memudaratkan
  • Cara bertangas kering dan basah
  • Spa & rawatan bayi
  • Cara pembuatan jamu
  • Demo dan praktis



Antara testimoni kejayaan seorang Confinement Lady dengan jumlah RM 42k sebulan! Betapa ramainya wanita sekarang yang memerlukan khidmat Confinement Lady ni! Ha, kerana permintaan yang terlalu banyak, TWB membuka peluang kepada mereka yang perlukan kerjaya. Cepat daftar, sebelum terlambat!



Shaklee juga menawarkan set bersalin / berpantang Shaklee yang mampu membantu para ibu untuk kekal cergas dan bertenaga selepas bersalin dan membantu proses penyusuan.


Hubungi saya,

Mawaddah Mohammad
0105751869

No comments