Pakej Rawatan Selepas Bersalin


Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum

InsyaAllah hari ini saya nak kongsi tentang Pakej Rawatan Selepas Bersalin The Walking Beauty (TWB). Sekarang demand terhadap Confinement Lady sangat-sangat tinggi tau! Kenapa agak-agaknya? Ramai orang mula sedar tentang kepentingan menjaga kesihatan selepas bersalin. Selepas melahirkan anak, para wanita berada dalam keadaan yang sangat lemah, selepas bertarung nyawa melahirkan anak ke dunia. Oleh itu, wanita perlu berada dalam keadaan yang sangat selesa dan dijaga dengan rapi semestinya dengan produk-produk yang sudah dijamin keberkesananya melalui kajian-kajian yang telah dijalankan selama berpuluh tahun! Semestinya? Shaklee!


Tapi, kita semua tahu kan, kalau seorang isteri yang bersalin, nak harapkan family or adik beradik untuk minta tolong jaga kita, mereka mungkin sibuk dengan hal masing-masing, jadi kita pun akan lebih cenderung untuk mengharapkan servis “Confinement Lady” yang datang dan membantulah ye para-para ibu yang baru bersalin ni dengan jaya dan penuh kasih sayang, hehe. Dan itulah secara dasarnya Pakej Rawatan Selepas Bersalin The Walking Beauty (TWB) iaitu sebagai Confinement Lady, but better!




Confinement Lady Plus XS!





Kami ni umpama Confinement Lady plus plus!  Sebab kami datang dengan product yang super power dan nutrisinya proven di seantero dunia dan testimoninya sudah wujud sejak berpuluh-tahun dahulu! (bukan nak bangga,tapi dah memang betul—so kita cerita je hehe) .Contohnya, Vitamin C dan ESP yang mampu kembalikan kulit mulus ibu-ibu yang bersalin dan Alfalfa Complex yang dapat membantu dalam milk production ibu-ibu yang baru bersalin demi memudahkan bayi untuk menyusu (banyak kes yang lepas bersalin pun susah keluarkan susu dek kerana hormone tak stabil, so boleh la cuba dan amalkan ye). Dan bermacam-macam lagi kebaikan yang penuh melalui produk-produk ini.




Hei! Bukan senang-senang je okay untuk jaga bayi dan ibu yang baru lepas bersalin, memang kena lalui kursus dan bukan memandai sahaja ikut sedap hati.




Nak tahu apa pakej-pakej yang kami tawarkan dalam Pakej Rawatan Selepas Bersalin The Walking Beauty (TWB)

1.Traditional Massage (urutan tradisional) yang menggunakan bahan-bahan terpilih khas untuk samada ibu yang bersalin normal ataupun Ceaser.

2. Girdle (bengkung yang ada banyak jenis,pilih je)

3. Hot Compress (Bertungku)

4. Penjagaan bayi

5. Pilis, param

Secara umumnya apa yang pakej ini tawarkan.




Sambil jaga ibu yang baru bersalin dan keletihan dan menjaga bayi yang baru melihat dunia, kami memastikan di penutup pantang tersebut, ibu itu akan kembali cantik dan ramping dengan adanya Spa,Sauna,Massage,Scrub dan Milk Bath, pergh memang high class! , dah macam permaisuri.

Sebenarnya banyak lagi, tapi kalau panjang sangat, letih orang baca, kalau berminat,boleh pm tepi hehe.









Sekian sahaja coretan cikwaddah (:

Meh contact kalau ada apa-apa pertanyaan,jangan malu ye.


Mawaddah Mohammad
0105751869
Beautician & Owner El Wardah Beauty Spa
Trainer The Walking Beauty Project
Shaklee Independent Distributor




No comments