Bisnes Mobile Spa - Pelaburan Bisnes Yang Bijak?

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum



Adakah melabur wang dalam bisnes Mobile Spa adalah pelaburan yang bijak?

Setelah setahun berada dalam bisnes Mobile Spa, jawapan saya adalah - YA.

Pelaburan dalam bisnes Moble Spa adalah tindakan yang sangat bijak dan menguntungkan!


Kenapa Bisnes Mobile Spa?

Ketika saya di tahun akhir universiti, saya sudah mula survey bisnes-bisnes an mampu memberi jaminan keuntungan kepada saya.

Keadaan ekonomi yang tidak stabil, berita-berita tentang graduan yang menganggur. Saya menjadi tidak keruan dan mula survey bisnes-bisnes yang mampu membantu kewangan saya ketika sudah habis belajar.

Saya memilih bisnes Mobile Spa kerana saya nampak peluang yang sangat cerah dalam bisnes ini.



1. Bisnes yang mudah dan fleksibel

Bisnes Mobile Spa, anda adalah boss, pemilik kepada bisnes anda sendiri. 

Anda boleh ambil cuti pada bila-bila masa yang anda nak. Anda tidak perlukan kedai, cukup rumah sebagai tempat operasi.

Kalau tak nak buat dekat rumah, anda boleh buat di rumah pelanggan, itu sebabnya bisnes ini dipanggil Mobile (bergerak).



2. Spa tanpa kedai dan modal yang berpatutan

Modal serendah RM 2000, lengkap dengan produk dan perlatan-peralatan asas.

Anda nak buka kedai spa, sangat banyak modal yang perlu dikeluarkan.

Nak bayar sewa kedai, bil air, bil elektrik, katil, steamer dan nak hias kedai lagi.
Anda perlu ada papan tanda, sistem keselamatan dan banyak lagi!

Bisnes Mobile Spa sangat mudah! Anda hanya perlu ada skills dan peralatan!



3. Spa jenama anda!

Ramai orang buat produk kecantikan, mnyak wangi, produk kesihatan.

Jadi founder! Sebab mereka rasa dengan jadi founder, anda boleh kaya dengan cepat.

Tidak! Walaupun anda hanya rasa, ala aku nak jadi founder bsnes tudung atau pakaian je pon.

Founder bisnes tudung pon kena keluar banyak modal tau! Daripada cari kain, tukang jahit pukal, nak cek kualiti jahitan dan banyak.

Banyak benda perlu belajar dan pertimbangkan.

Bisnes Mobile Spa, anda hanya perlu skills dan produk.
Spa jenama anda sendiri!

Nak nama gempak macam mana pon boleh tau.



4. Sesi praktikal secara personal

Bila anda join training Mobile Spa, anda ada personal trainer yang akan ajar anda setiap step dengan sangat  jelas.

Setelah selesai training, anda akan dapat Sijil Tamat Latihan, dan da boleh mulakan bisnes Mobile Spa anda tau.



5. Bimbingan mentor dan support group

Selepas anda join bisnes Mobile Spa, anda masih boleh mendapatkan nasihat mentor.

Mentor juga akan bantu anda daripada segi masalah, marketing dan sebagainya.

Support Group juga sentiasa anda untuk membantu segala pertanyaan dan masalah yang ada hadapi. Sangat istimewa!

Kami akan sentiasa membantu anda seingga berjaya.



6. Peluang jana pendapatan daripada 6 penjuru 

Banyakkan! Kalau anda tidak aktif buat spa, anda masih boleh mendapat income sehingga ribuan ringgit dengan penjuru - penjuru income yang lain.

Tengah on vacay still boleh  buat income.





7. Produk yang selamat dan berkesan

Bisnes Mobile Spa yang saya join menggunakan skincare Youth daripada Shaklee.

Syarikat nutrisi nombor 1 di Amerika Syarikat.

Setiap skincare yang dikeluarkan pasti menjalani kajian dan terbukti selamat untuk semua jenis kulit.






Jadi anda tidak perlu risau ketika melakukan servis spa.




Jika nak taip, kenapa bisnes Mobile Spa ni sangat istimewa dan best, memang berbulan tak sempat habis!

Sebelum mengakhiri post hari ni, saya nak share promosi istimewa Kursus Mobile Spa The Walking Beauty.






Boleh hubungi saya untuk lebih details.

Mawaddah Mohammad,
011-100 23796

No comments