PART TIME JOB : MOBILE SPA

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum




PENGALAMAN PART TIME JOB

Ini kisah pengalaman saya sendiri.

Sejak daripada bangku sekolah lagi, saya sangat minat untuk berniaga. 
Nak niaga buku lah, tudung, bunga dan banyak lagi!
Tukang keluar modal - mama dan baba saya.
Tapi, pulangannya tiada.

Sebab waktu tu sangat mentah untuk belajar beniaga, cukuplah sekadar ambil pengalaman.

Bila masuk universiti, saya semakin aktif berbisnes.
Bermula dengan bisnes jual bantal, khas untuk Majlis Graduasi,
Banyak yang terjual! Tapi, saya tidak tahu ke mana duit tu terbang dan menghilang.

Saya juga ada buat dropship tudung, produk penjagaan kecantikan dan banyak lagi.
Minatnya saya kepada bisnes!

Kemuncak bisnes saya ketika di universiti apabila saya buat bisnes kereta sewa.

Masyuk memang masyuk tapi terdedah kepada banyak risiko.
Kereta saya kemalangan oleh penyewa bukan sekali, tapi tiga kali!

Fuh, memang kena cekalkan hati untuk jadi usahawan ni.

Sehinggalah di tahun akhir, saya terjumpa iklan bisnes Mobile Spa!

Waktu itu, saya memang tengah cari bisnes yang saya boleh buat di mana-mana sahaja.
Di rumah, di kampung.
Bisnes yang fleksibel!

Bisnes Mobile Spa The Walking Beauty ni sangat sesuai dengan kriteria bisnes yang saya cari ketika itu. 



Kenangan ketika kali pertama saya training facial


Pada Februari 2018, saya telah join Kursus Mobile Spa The Walking Beauty di Bangi. 

Trainer TWB ada di seluruh Malaysia, tetapi saya memilih untuk training dengan Founder TWB sendiri iaitu Master Ainul Shahrazad.





KENAPA SAYA PILIH MOBILE SPA SEBAGAI PART TIME JOB?

Ketika saya sudah join Mobile Spa, saya juga merupakan guru KAFA sementara (sehingga sekarang).

Gaji saya ketika ini hanya RM 400 sebulan, bekerja  hari seminggu.

Sedangkan, dengan Bisnes Part Time Mobile Spa, saya boleh dapat RM 50+ untuk satu jam!

Itu antara kriteria kenapa bisnes Mobile Spa adalah bisnes favourite saya.

1. Mobile Spa adalah bisnes menjual SERVIS

Bisnes servis ni sangat menguntungkan tau, segawat mana pon ekonomi.
Sebab ramai orang memerlukan SERVIS!
Tengok servis grab, sekarang ramai orang  buat grab sebagai part time job.
Kalau you rajin, banyak pulangan yang you dapat.
Kalau malas, tiada pulangan yang you akan dapat.

Bisnes servis bergantung kepada usaha diri sendiri.

2. Bisnes yang FLEKSIBEL dan MUDAH

Bisnes Mobile Spa ni sangat fleksibel.
Nak buat hujung minggu sahaja? ON.
Nak buat cuti sekolah sahaja? ON.

Kita merupakan owner kepada bisnes kita sendiri.

3. Modal KECIL dan pulangan BESAR

Nak buka kedai, agak-agaknya berapa banyak modal nak kena keluarkan?
Nak bayar bil elektrik, air.
Nak hias kedai, bayar sewa kedai.

Memang banyak sangat duit yang kena keluarkan!

Tapi bisnes Mobile Spa ni sangat MUDAH!
TANPA KEDAI.

Modal yang dikeluarkan dah cukup LENGKAP untuk memulakan bisnes Mobile Spa anda secepatnya.


TESTIMONI ALUMNI MOBILE SPA THE WALKING BEAUTY




2 hari Mobile Spa dapat hasil RM 515



 Baru join, dah dapat RM 110 sehari



4 hari bekerja dapat banyak ni!


2 jam setengah!


BAGAIMANA NAK JOIN KURSUS MOBILE SPA THE WALKING BEAUTY?

Boleh hubungi saya di 011-10023796, saya akan terangkan dengan lebih details.




MAWADDAH MOHAMMAD

WS : 011-10023796
FB  : Mawaddah Mohammad
IG  : beautyby_mawaddah




No comments