ALONE .

AsSalam!

Bila duduk sorang - sorang , rasa sunyi , sepi , kosong !
Tapi , bila duduk sorang -sorang , baru kita rase , Allah itu ada .
Rasa berani , kekuatan yang datang hanya daripada Dia .
Alhamdulillah .
Maybe , nie first time aku duduk rumah sorang - sorang , feel awkward !
Takpe , nie mehnah daripada Allah , Dia nak aku sedar , aku ada Dia.
Saya memang rindu sesangat pada Tasha dan Pipah .
They make my day shine brightly ! --> sorry kalau salah grammar . hehe .
Bile diorang ade , saya rasa gembira , full of joy and laughter !
Tapi , bila diorang dah balik , saya rasa ade hikmahnya .
Saya terleka dan teralpa .
Satu hari nanti , aku tetap akan kembali sendiri .
Ya , di hari yang pasti terjadi . Itu janji Dia , Yang Maha Esa .

Dan sekarang , saya rasa tenang , mungkin dah biase dengan rasa sepi ini .
Saya ada Dia ! (^_^)


1 comment