ZAINAB 13.

AsSalam!

Firstly , today is a raining day .
Alhamdulillah , rahmat Allah .
Tadi , tengah saya buka facebook .
Terperasanlah kawanku Atiyah , sudah mendapat surat dari Imtiaz .
Wow ! Negeri Sembilan dapat dulu .
Sedangkan aku yang jiran dengan Terengganu ni pom tak dapat lagi .
So , aku pom menunggulah dengan seikhlas hati .

Dalam renyai - renyai hujan .
Saya terdengar bunyi motosikal buruk abang posmen .
Saya pom berlari keluar ,
tanpa menghiraukan guruh yang mengaum .
Sejuk , jariku bergetar .
Ya , surat itu khas untuk ku.
Dan kini aku pasrah ,
memang takdirku .

Alhamdulillah , saya sekamar dengan Nabihah Zulkifli dan Thahirah al-Yahya .
Nabihah Hanafi , Nurul Husna , Alya Syafinaz juge sedar denganku .
Kite gi awallah musolla ek , S M I L E .

Tipulah kalau saya cakap ,
saya tak berdebar .
Deeply inside , I'm crying .
Saya tak kisah dapat sedar dengan sape-sape pom.
Tapi , ya , saya akan merindui dan terus merindukan Dar Aminah .
Kak Iman , Miera , Farzana , Zaizal , Aida , Anis , Lina dan semua !
Kak Jie , the KD ! We owed you very much !
Not forget , my very lovely sis , QISTUN !
How I miss you and I wish you here , by us .

Kenangan tetap kenangan .
Yet , Mawaddah ..
Memories not leave , they stay !

Yes , I 'm strong enough !
Tasha , saya harap awak dapat sedar dengan saya .
Terlalu berharap untuk tahun akhir kita ,
tahun akhir kite bersama .
Yet , SMILE .
Allah dah tentukan !


No comments