NATASHA .

AsSalam !

Special sangat post nie , HeHe .
Yes , this post is all about my best friend .
" Nurnatasha Amira binti Rosdi " not  " Nurul Natasha Amira binti Rosli " .
Macam same kann ? Weeweee .
Anyway , I'm really grateful to be her friends . Alhamdulillah .
Saya terpisah dengan kembar saya , Farah dan Allah gantikan dia dengan awak .
Saya memang berharap sangat yang awaklah sahabat yang akan pimpin saya tatkala saya jatuh atau tersungkur di titian sirat nanti . (=



Nama budak yang tak seberapa comel ni Natasha .
Yes , she lights up my day .
HaHa , tempat aku lepaskan geram dan rasa marah .
Keciann . ) =
Tapi , itulah sebab aku sayangkan dia .
Hidup dia nie misteri .
Tak suka meluahkan perasaan .
Suka pendam sorang - sorang .
Suffered alone , maybe .
Saya doakan awak bertemu putera agama yang awak nantikan . (=
You deserve a better guy than "sponge" or " Mr. *i*o Bunga " awak .
Tapi , kalau memang takdir awak dengan dia .
Moga awak bahagia .

Her tagline is " Senyum Always : .
Sangat murah dengan senyuman , ------> jangan perasan sangat !

Ape - apepom , I 'll always love you , yes I do .
Best friend , till Jannah , promise me ?




No comments