No title

" Even the darkest night will end, and the sun will rise. "



" Setiap orang ada kisah tersendiri "
Macam mana Allah sentuh hati kita,
mungkin berbeza,
tapi untuk satu tujuan,
kembali kepada Dia.



Setelah hampir setahun setengah saya tak update blog. Alhamdulillah, hari nie dalam sejarah, saya kembali menaip. Hehe, sebenarnya ada banyak storymory yang saya ingin taip. Tapi, saya tak berbakat nak jadi penulis, saya lebih senang bercakap, so.. bila berhadapan dengan keyboard, saya rasa janggal untuk menulis. -.- Tapi, mulai harinie, saya akan cuba asah bakat jadi penulis sebab saya ada satu impian nak terbitkan sebuah novel. Hehe, saya nak terbitkan sebuah novel mengenai si gadis kecil yang berjaya ubah kehidupan saya, " Rawiyah ". Satu nama yang tidak mungkin akan saya lupa untuk sepanjang kehidupan saya. Jadi, saya akan belajar untuk menjadi seorang penulis. InsyaAllah. (:




Semoga Allah permudahkan urusanku. InsyaAllah, nanti nak tulis banyak-banyak lagi. Takde idea sekarang. Hehe. May Allah bless.


ps/ konfius. nak guna aku atau saya. hahaha.










No comments