Sad

Bismillah. 
Assalamualaikum.

copypaste Inche Google

Let them go. It was really hard. I felt very very very very very guilty. I am sorry Comot, I am Sorry Bulat. Anak - anak kucing saya mati, kerana kecuaian saya. Bukan kena langgar kereta ea! Lebih tragis daripada kena langgar kereta. Huhu, dan saya tak boleh cerita pasal kematian Kim dan Kar kerana kemungkinan saya akan dibenci seumur hidup oleh para pecinta kucing --> taklah tragis mane sebenarnye. :3 

MEMORY FOREVER

Angry Bird tu saya dan inche mama beli sempena menyambut kelahiran pertame anak comot. Namun, taqdir telah menentukan.. mereka tak dapat hidup lame. Sampai sekarang, saya rase bersalah! Omooooo! Seharian menangis, mama dan baba balik awal sebab saya menangis-nangis dalam telefon! --> too childish. Huhu. Esok, saya nak gi ambil anak kucing kepunyaan kawan mama saya. Biar dia jadi anak angkat comot dan bulat. Comot dan Bulat macam tak boleh terime kenyataan lagi. Mereka tetap pergi cari Kim dan Kar. Sorry my dear. They have rest in peace. :'( 

ps/ lepasnie aku akan lebih berhati-hati. Aku trauma dah dengan mesin basuh! Huhuhuu.


Sorry post something yang agak childish and spoilt. :(


No comments