KERJAYA BERSAMA TWB

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum (:


Alhamdulillah, hari ini topik blog saya adalah, KERJAYA BERSAMA THE WALKING BEAUTY (TWB).

Join TWB ni dikira bekerja ke?

Of courselah! Kita jadi usahawan. Kita dapat gaji every month! (Harini dapat bonus Shaklee!) Alhamdulillah (: 

Hari ini saya nak kongsikan kerjaya bersama TWB.

Boleh baca ayat PM kita Tun Mahathir tentang mindset masyarakat Melayu tentang bisnes.
Kebanyakan orang Melayu (saya pon orang Melayu) dan saya pon masih ada pemikiran sebegini tentang kerjaya. Semua orang kejar kerja tetap. Nak kerja kerajaan. Nak kerja swasta. Gaji tetap setiap bulan. Pencen umur 60 tahun. Kerja makan gaji. Terikat setiap hari.

Sampai kan, semua bila nak sambung study, semua berpusu-pusu nak sambung study bidang Medic, Dentist, Pharmacy, Engineering. Semua nak kos famous-famous. Sebab, orang cakap gaji besar. Bila gaji besar, kerja pon tough. Sedangkan ada peluang kerjaya yang lebih besar dengan berbisnes!

Sekarang, semua dah start ada kesedaran bahawa dengan berbisnes pon kita boleh dapatkan money freedom. Ramai contoh-contoh orang muda yang berjaya dengan berbisnes contohnya Datin Vivy Yusof dengan FashionValet, Bella Ammara, LeeyanaRahman dan ramai lagi. Kebangkitan anak muda dalam perniagaan menyebabkan ramai lagi anak Melayu yang mula start nak berbisnes. Sehinggakan kalau dalam bidang fesyen sangat padat dengan anak Melayu. Pencapaian ini sebenarnya sangat membanggakan. 

Sejak itu, saya pon start cuba-cuba dalam bidang bisnes. Saya mula-mula jadi dropship satu skincare organik yang agak famous tapi modal besar bagi saya seorang student dan susah sangat nak jual. Tiada kelas marketing, gambar-gambar kena edit sendiri, tiada team yang support. Lepas tu, saya try jual tudung. Seperti mana yang kita tahu, tudung ni dah ramai sangat orang jual, jadi competition sangat tinggi. Sampai satu tahap, saya dah mengalah. Saya tak nak bisnes!




Saya rehat daripada berbisnes dalam setahun jugak. Sehinggalah saya ternampak banyak iklan-iklan tentang Home & Mobile Spa. Waktu itu saya tidak tahu yang kursus Home & Mobile Spa ni adalah di bawah Shaklee. Sebab saya pun adalah pengguna tegar Shaklee. Jadi macam kerjaya saya dalam bidang spa kecantikan dan jualan barang Shaklee bermula selepas saya join TWB.


Akhirnya, saya jumpa bisnes part time yang sangat mudah, fleksibel, menguntungkan dan tidak perlukan modal yang tinggi. First time saya join satu bisnes yang team work dia sangat tinggi. Bayangkan semua orang motivate satu sama lain untuk kerja lebih keras.




2 minggu saya join TWB, saya dapat untung RM 750. Itu pun saya hanya buat spa kepada ahli keluarga dan orang terdekat. Sangat awesome. Saya yang newbie ni dah dapat pegang untung 3 angka. Apatah lagi yang dah lama join. Income tiap bulan memang 4-5 angka. Sebab itu saya yakin dengan bisnes TWB. Sebab saya sendiri berjaya dan dah dapat the proven results.



Master Ainul Shahrazad, Founder TWB sangat humble dan baik. Dia sendiri yang training saya dan dia bercakap, pergh, semangat gila. Balik training terus semangat berkobar-kobar dan membara. Saya sangat nak ikut jejak langkah Master Ainul, dia berjaya memiliki property berharga 3 juta dan travel ke lebih 30 buah negara. Umur baru 30 an. Dah dapat capai semua tu.



Kenapa kerjaya dengan TWB dan Shaklee sangat best?



Shaklee dah ada proven system! 

Senang sangat nak bekerja dengan Shaklee ni. Nak shopping, log in website sahaja. Shaklee yang akan pos kan dan update tracking no.! Untung runcit dapat, bonus pon dapat!
Kerja kita hanya marketing, cari customer. Sama je dengan dropship tudung dan lain-lain. Cuma, untung yang Shaklee bagi lagi tinggi. Siap dapat untung, bonus dan sampai satu tahap, boleh dapat bonus kereta dan travel dengan Shaklee. Itu cara Shaklee appreciate distributor dia. Shaklee bukan syarikat yang hanya kejar keuntungan semata-mata. 

TWB pon dah ada proven system!

TWB bergerak sebagai satu team yang sangat besar, diketuai oleh Puan Ainul Shahrazad.
Puan Ainul Shahrazad ni ada trainer untuk menggerakkan ahli TWB.
Saya adalah salah seorang trainer. Di bawah saya ada 5 orang ahli yang mesti saya gerakkan dan wajibkan mereka untuk berjaya dapat semula modal dalam masa yang singkat dan untung yang besar.
Selain itu, TWB mempunyai free life coaching. Di mana, kita akan dapat coaching seumur hidup secara percuma! 
Dalam coaching ni ada apa je kak?
Dalam coaching ni kita akan always bincang ilmu nutrisi, bisnes dan marketing.
Kita akan bantu dan guide sehingga berjaya.

Shaklee & TWB ada proven products!

Seperti mana yang kita tahu, syarikat Shaklee ni dah ditubuhkan hampir 60 tahun. Pengasas Shaklee adalah orang pertama yang menghasilkan multivitamins. Sangat awesome kan!
Apa yang kita ragu dengan produk Shaklee?
Mereka adalah syarikat supplements dan nutrisi terbaik di Amerika Syarikat.
Terlampau banyak testimoni dan hasil kesihatan yang semakin baik daripada pengguna-pengguna Shaklee.
Selain tu, Shaklee sangat mengutamakan keselamatan semua bahan yang mereka gunakan sehinggakan untuk sesuatu produk, mengambil masa bertahun-tahun untuk diuji secara klinikal.
Kita boleh jumpa paper-paper research daripada syarikat-syarikat Shaklee.
Sangat awesome!






Bila spa TWB menggunakan produk-produk Shaklee.
Hasilnya sangat WOW! 
Customer confirm REPEAT!
Sebab produk.


Terlampau banyak kerjaya yang boleh kita dapat melalui TWB dan Shaklee. Tidak kira sebagai spa beautician therapist, trainer TWB dan jugak distributor Shaklee.

Kalau anda berminat untuk bisnes tapi tidak tahu nak mula daripada mana.
Anda wajib join Projek Buat Duit bersama TWB.



Modal serendah RM 99, anda akan dapat akses ke coaching eksklusif TWB bersama mentor-mentor yang dah berjaya buat duit 4-5 angka sebulan.

Berminat?

Whatsapp saya 0105751869

Mawaddah Mohammad
Beautician Elwardah Spa & Training Center
Trainer The Walking Beauty Project
Shaklee Independent Distributor
0105751869

No comments