SPA SHAKLEE BERSAMA TWB


SPA SHAKLEE BERSAMA TWB

Bismillahi ar - Rahman ar - Rahim.
Assalamualaikum people!

Terima kasih sebab setia menunggu post blog saya. Hari ini saya nak cerita satu tajuk yang sangat menarik dan daboom kebaboom iaitu, SPA SHAKLEE BERSAMA TWB.

Sebelum kita cerita dengan lebih lanjut dan details tentang Spa Shaklee. Saya nak cerita tentang sejarah Shaklee dahulu.
Yelah, tak kenal maka..?
Tak cinta. Pandainya pembaca-pembaca blog akak ni.

Okay, Shaklee ni telah ditubuhkan 60 tahun yang lepas oleh Dr. Forest C. Shaklee dengan tagline "Living Harmony with Nature" atau dalam Bahasa Melayu nya, hidup harmoni dengan alam semulajadi.
Dr. Forest percaya bahawa dengan menggunakan alam semulajadi, hidup kita akan lebih sihat. 



Oleh itu, semua supplements yang dihasilkan oleh Shaklee adalah bahan semulajadi daripada alam.

Shaklee sangat mengutamakan keselamatan dan kualiti sesuatu produk sehingga Shaklee mempunyai R&D Department iaitu Research & Development Department yang mengkaji semua bahan, kualiti dan keberhasilan produk-produk Shaklee.

Shaklee juga memastikan setiap produk yang dikeluarkan melalui lebih kurang 350 kali ujian saringan sebelum dikeluarkan.
Shaklee sangat mementingkan kajian dan bukti. Dan. Sebab itu jugak, saya yakin nak join team TWB. Sebab, TWB menggunakan produk-produk Shaklee.
Antara produk - produk yang kami guna dalam Spa TWB adalah YOUTH.
YOUTH ni sangat power sebab melalui 7 tahun ujian klinikal. Dan YOUTH ni dikatakan boleh menyebabkan orang jadi awet muda. Pergh! Mula mula saya rasa macam... What??! Boleh jadi muda? Over nya.



Bila saya guna dan kaji ingredient YOUTH ni. Rupa-rupanya ada extract apple stem cell yang memang terkenal untuk meremajakan kulit dan bersifat anti-aging. Beberapa orang master distributor Shaklee di Malaysia ni dapat guna YOUTH ni lebih awal. Lebih kurang 2 bulan dan hasilnya sangat WOW! Jeragat, parut jerawat semua pudar! Kulit berkedut makin tegang.





Selain YOUTH, spa Shaklee juga menggunakan supplement seperti Alfalfa. Alfalfa ni adalah ejen detox yang sangat berkesan. Saya memang amalkan alfalfa ni untuk hilangkan daki. Bayangkan daki yang dah lama menumpang, boleh tercabut bila digonyoh oleh alfalfa. Yang nak kawen tu bolehla try spa Shaklee, rasakan keajaiban nya.



Sekarang memang hangat isu produk tiada kelulusan KKM dan mengandungi bahan kimia merbahaya. Takleh sembarangan tau guna chemical ni, habes rosak kulit dan badan. Istimewanya Shaklee, Shaklee merupakan syarikat nutrisi nombor 1 di Amerika dan diiktiraf sebagai sangat selamat. Youth tu selamat daripada 2,500 bahan kimia merbahaya tau! Dekat Malaysia tulis 1,500 je sebab 1000 lagi tu tak disenaraikan sebagai merbahaya lagi di Malaysia. Sebab tu harga dia mahal, berbaloii. Daripada hang duk cucuk vitamin C, cari lah yang lebih selamat. Bukan lebih k. Memang selamat!


Ramai orang yang bila join spa TWB ni, dia akan repeat. Kenapa? Sebab produk dia. Produk dia sangat best. Kalau sis tak percaya, boleh whatsapp saya di 0105751869 untuk rasai sendiri kelebihan spa TWB ni 💕

Bagi yang tengah mencari side income pon, sangat digalakkan dan diharuskan untuk cuba bisnes spa TWB. Jauh bezanya daripada mana-mana pakej spa yang ditawarkan oleh orang lain. Sebab bila join Shaklee ada banyak kelebihannya. Shaklee bagi lebih kurang 7.8 billion usd setiap tahun kepada semua distributor Shaklee di seluruh dunia. Bukan sahaja bonus duit je tau. Ada bonus kereta. Ada incentives trip yang bukan calang-calang punya perlancongan. Dan.. Ada juga kelas-kelas nutrisi.



Sehingga kan ada seorang akak ni pergi bank, dan dia tanya pegawai bank. Boleh ke saya nak guna statement Shaklee untuk buat pinjaman? Apa kata pegawai bank tersebut? Bawa je bonus slip Shaklee untuk 3 bulan. Konfirm lulus! Kenapa? Sebab Shaklee tak pernah bayar lewat bonus distributor dia.



Best kan?

So apa tunggu lagi.

Jom daftar sebagai ahli TWB sekarang!

Whatsapp 0105751869.
Mawaddah Mohammad
Trainer The Walking Beauty
Beautician Elwardah Spa
0105751869


No comments