KURSUS SPA 1 HARI BERSAMA TWB

KURSUS SPA 1 HARI BERSAMA THE WALKING BEAUTY PROJECT (TWB)

Alhamdulillah, sekarang hari-hari semangat nak update blog. Yelah, since dah settle Final Year Project. Sekarang, tengah dilema. Sama ada nak sambung Master atau nak terus berbisnes. Dua dua best. Cuma saya macam more kepada berbisnes. Sebab bila dah join TWB. Rasa mcm dah ada kerjaya sendiri 😍

Okay, harini saya nak cerita dengan lebih mendalam tentang Kursus Spa 1 hari bersama The Walking Beauty (TWB) sebab ramai yang dah baca tentang pakej spa TWB tapi still macam tak ter-explain, tentang.. Bila kursusnya? Dekat mana? Barang-barang dapat bila...?

Okay, di bawah ni adalah pakej Kursus Spa yang ditawarkan oleh TWB :




Saya nak join, jadi apa step seterusnya?
Okay, mula-mula..

1. Contact trainer TWB (ada lebih kurang 50 orang di seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak) Boleh contact je mana-mana nombor. Yang dah terlanjur ada di blog saya, boleh whatsapp saya di 0105751869. Nak call atau mesej pon boleh.

2. Buat pembayaran kepada ejen tersebut. Okay, kenapa perlu bayar dahulu, baru training?

Sebab kami akan gunakan duit tu untuk beli produk spa dan peralatan. So, lepas je training, boleh angkat beg dan terus start buat spa! Seronokkan 😁

3. Lepas bayar, kena bagi details yang diperlukan oleh ejen! Ha, bila ejen minta details, jangan takut or ragu-ragu. Since semua data tu akan di "kick in" ke dalam sistem Shaklee untuk memudahkan pembayaran bonus dan lain-lain. Cik Puan semua akan dapat tengok bonus tu nanti tauu. Boleh buka website Shaklee untuk order barang-barang sendiri!

4. Set masa training! Kelebihan TWB adalah, masa training ni kita set je bila-bila. Sangat fleksibel. Satu hari jee. Tempat training akan ditentukan oleh ejen, ada yang buat dekat hotel tau! 

Sekarang timbul masalah, contohlahkan ejen yang kita contact orang Pahang tapi kita orang Selangor, kena pergi training dekat Pahang ke? No lah. Kami akan refer anda kepada trainer yang terdekat dengan kawasan anda. TWB adalah keluarga yang sangat besar. Dekat 200 orang beautician berjaya bukan sahaja di Malaysia bahkan di Brunei, Mesir dan Australia. Trainer pon dah hampir 50 orang termasuk saya hehe. So contact je mana-mana ejen. Kami akan aturkan untuk anda.

Sekarang, tibalah masa training yang dinanti-nanti kan!

Macam mana training TWB ni?
Training TWB akan diadakan di rumah atau mana-mana tempat yang ditetapkan oleh trainer.

Anda dikehendaki untuk bawa seorang model, model tu tak kisahlah, suami pon boleh. Kakak, kawan, mak mertua.. Anyonee!

Trainer akan ajar step by step tentang spa sambil anda praktis. Berkali-kali sehingga anda mahir step-step tersebut. Anda juga akan diajar, bagaimana nak gunakan produk-produk, ingredient dan kelebihan produk tersebut. Bagaimana nak cari pelanggan dan sebagainya. Siap training, boleh terus angkut beg dan buat spa.
Training biasanya hanya akan ambil masa 4 - 6 jam. Bagi yang suka bertanya, akan ambil masa banyak lagi. Tapi jangan risau trainers kami semua nak bantu anda!
Keluarga TWB ni bukan sahaja nak berjaya sendiri-sendiri. Tapi kita nak berjaya ramai-ramai. Nak bantu ekonomi keluarga. Supaya wanita boleh jadi suri rumah high class.







Lepas training, anda akan di add masuk dalam group telegram yang bertindak sebagai support group. Support group ni, akan ada kelas nutrisi, ilmu spa, ilmu bisnes, ilmu marketing dan banyak lagi. Selalu ada pertandingan tau, dan pertandingan ni semua worth thousands ringgit. Even dapat tiket ke luar negara. So everyone akan sangat kompetitif untuk berjaya bersama-sama.




Let us do this together. Berminat nak join team saya?

Whatsapp saya 0105751869



MAWADDAH MOHAMMAD
BEAUTICIAN EL WARDAH BEAUTY CENTER
TRAINER THE WALKING BEAUTY PROJECT
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
0105751869

No comments