TESTIMONI BUAT DUIT DENGAN KURSUS SPA TWB


Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum (:

Alhamdulillah, hari ni saya nak share testimoni semua ahli spa The Walking Beauty.
Semua ni bukan tipu-tipu. Ini memang benar-benar belaka!
Testimoni daripada semua ahli TWB yang baru dan lama.
Hari-hari ada je orang update tentang testimoni-testimoni spa dan berapa mereka dapat.
Memang semangat berkobar-kobar nak buat spa.

Banyak sangat gambar yang ada.

Jadi saya nak biarkan gambar berbicara.

Best sangat tau Spa TWB ni.


Akak ni baru join hari selasa, selang 5 hari dah dapat 1st job! Lumayan pulak tu hasilnya..

2 minggu dapat banyak ni! Kerja hari-hari boleh dapat kepuk-kepuk macam ni tak?

"Baru upload dekat fb, dah ramai tanyaa"
TWB bukan ajar spa sahaja tau, ilmu marketing sekali!

Seronok nya! Dah ada yang booked.

RM 200 untuk Spa Pengantin! Kaching! Kaching!

Balik kampung pun dapat full facial treatment. Bolehlaa tampung duit minyak!
2 jam facial untuk 3 orang. Memang WOW!


Banyak nyaaa! 

RM 990 untuk 2 hari! WOW!

4 orang customer! Banyakk ni dah, pergh!

Pendapatan sehari paling kurang RM 150. Kalau darab 30 hari, dah berapa lah tuu..

7 orang sekaligus akak ni spa kan. Powernya!


Testimoni ini semuanya real-real belaka.

Testimoni fresh daripada saya.



Nama saya Mawaddah, 22 tahun. Pelajar tahun akhir UNIMAS.
Saya join TWB pada Januari 2018 dan pendapatan pertama saya 2 minggu selepas training adalah RM 750. Genap sebulan, saya dah dapat pulangan modal sebanyak RM 999 +. Selepas itu saya upgrade beli steamer dan lain-lain.
Pada bulan Mac, pendapatan saya melebihi RM 1500.
Angka yang sangat besar bagi student seperti saya.
Berminat nak join team saya?

Whatsapp 0105751869.

Mawaddah Mohammad
Beautician Elwardah Beauty Spa & Training Center
Trainer The Walking Beauty
Shaklee Independent Distributor

No comments