Cara bebas hutang melalui bisnes spa TWB

Bismillah ar- Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum

Menarik kan topik perbincangan kita hari ni?

Cara bebas hutang melalui bisnes Spa The Walking Beauty (TWB).



Beberapa hari yang lepas baru je kelas dengan Master To Be Athirah.
Bagaimana sis Athirah bayar hutang PTPTN hanya menggunakan duit pendapatan daripada spa TWB.

Bukan itu sahaja, sis Athirah ni berjaya mendapatkan kereta idaman dia dengan pendapatan daripada TWB!

Can you brain this?
Sangat wow kan!

Orang yang ada bisnes 5-10 tahun pun belum tentu dah dapat langsaikan semua hutang dia.
Kenapa? Sebab nak mulakan modal bisnes pon kena berhutang!
Yelah, nak bayar sewa kedai, bil utiliti dan pelbagai lagi!

Semuanya perlu DUIT, DUIT, dan DUIT.

Kaching!~

Relax lah Mawaddah, hang baru umoq 22 tahun, takkan dah fikir hutang?

Of courselah! Saya masuk belajar di universiti pun dah berhutang.
Dan saya dah ada personal loan, which is kereta Axia comel saya tu!

Mak aih. Bulan 6 ni dah nak bergraduat, saya dah tak senang duduk kalau saya tidak mampu bayar hutang-hutang belajar dan kereta saya. 

Orang nak konvo, semua nak happy kan?
Tapi, saya tidak. Saya dah daripada sekarang, sudah tidak dapat melenakan fikir hutang-hutang yang bakal saya tanggung selepas bergraduat.

Saya kena cari kerja cepat-cepat!



Cuti pertengahan semester, tahun akhir saya. Saya buat satu pilihan yang mengejutkan diri saya:
iaitu melaburkan RM 999 untuk join The Walking Beauty Project.
Nilai RM 999 itu bukan sedikit untuk saya yang masih belajar.
Menuntut ilmu di seberang lautan, bumi Borneo menggunakan banyak DUIT tau! 
Kenapa? Nak beli tiket flight! Sekali ulang-alik Kuantan-Kuching dah dekat RM 500. 

Percaya atau tidak.

Satu saat pon saya tidak menyesali pilihan saya untuk join The Walking Beauty Project.

Kenapa?

Percaya atau tidak, bulan pertama saya join The Walking Beauty Project. 2 minggu pertama, saya berjaya buat spa dekat 15 orang dan dapat jual supplement Shaklee. Saya dapat untung lebih kurang RM 750 ringgit! Dah lebih separuh daripada modal saya berjaya kumpul kembali.
Seronok sangat!

Bulan kedua - saya makin berani dan proaktif. Saya berjaya rekruit 5 orang beautician di bawah saya.
Sekarang saya dah ada team The Walking Beauty Project di Kuching! 
Rasa-rasanya keuntungan saya mencecah berapa ringgit?
4 ANGKA!



Bonus Shaklee saya dapat hampir RM 600.

Itulah kelebihan The Walking Beauty Project - INCOME 5 PENJURU

Penjuru 1 - Servis home & mobile spa
Penjuru 2 - Untung runcit jual produk Shaklee
Penjuru 3 - Bonus Shaklee
Penjuru 4 - JOIN TWB DULU 
Penjuru 5 - JOIN TWB DULU

Hari ini saya hanya nak share satu penjuru income sahaja iaitu : SERVIS HOME & MOBILE SPA

Berapa income yang boleh kita dapat dengan servis home & mobile spa?


Pendapatan sehari untuk 2 orang customer! RM 265!

RM 300 untuk 2 hari!

FACIAL 7 ORANG SEHARI!

PAKEJ SPA PENGANTIN!

The Walking Beauty Project bukan sahaja ajar facial spa je tau! Spa badan, kaki, tangan, sauna dan mandi susu pon TWB ajar! Jadi, boleh buat Full Premium Package! Pakej Spa Pengantin! Pakej Aura Seri! Macam-macam lah pakej yang kita boleh bina sendiri. Yelah spa kita sendiri kann..

Ramai customer The Walking Beauty project konfirm akan repeat! Kenapa?

Kerana spa The Walking Beauty mengamalkan konsep SPA NATURAL.
Menggunakan HANYA bahan semulajadi untuk spa.

Kenapa natural?
Sebab TWB adalah SPA SHAKLEE.

Shaklee mementingkan bahan yang semulajadi dan selamat!

Best kan?


Untuk wanita-wanita, suri rumah mahupun yang bekerjaya. Kalau rasa perlu mencari duit tambahan untuk tambah side income, jom lah kita join Projek Spa Wanita ni. Tak rugi.

Sebab Master Ainul iaitu Founder The Walking Beauty Project ni pon memulakan projek spa ini untuk membantu golongan wanita. Biar kita jadi Working At Home Mom.

Tak semestinya suri rumah tak bekerjaya.

Suri rumah pon boleh jauh lebih BERJAYA!

Sekian sahaja coretan saya.

Teringin nak join bisnes Spa?

Whatsapp saya.

MAWADDAH MOHAMMAD
BEAUTICIAN & SPA TRAINER THE WALKING BEAUTY
EL WARDAH BEAUTY SPA & TRAINING CENTER
0105751869

No comments