Modal Minima Buka Spa

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum!


Okay, hari nie sis dah post tajuk baru! Makin hebat membawang sekarang ni cehhh! Ini semua keranamu.... YOUTH!

Okay, harinie sis nak share tentang MODAL MINIMA BUKA SPA!

Apa maksud sis dengan MODAL MINIMA BUKA SPA?


Okay modal minima buka spa adalah, berapa ringgit yang perlu kita keluarkan waktu mula-mula kita nak buka spa. First, sis akan cerita tentang pengalaman sis sendiri. 

Kawan-kawan semua tahu dak yang sis sekarang dah ada mobile spa sendiri?
Sis baru rebranding Mobile Spa sis yang bernama Nomad Spa kepada Elwardah Beauty Spa and Training Center. Kenapa tiba-tiba sis rebranding? Dulu, sis memang solely nak fokus hanya spa. Now, setelah hampir lima bulan join The Walking Beauty Project by Shaklee, income dah stabil. Sis pon dah melebarkan sayap menjadi trainer. Sebab apa awal sangat sis upgrade ni? Sebab sis menetap di Kuching, Sarawak dan Mobile Spa ni belum famous di sini. So.. apa lagi? Bulan pertama sis dah train 5 beautician baru! Tak sabar nak tengok kejayaan-kejayaan beautician sis ni. Semua masih student tau dan insyaAllah bakal bergraduasi November 2018 ni. Amacam, umur 22 tahun dah ada spa sendiri. Best tak?




Kenapa ramai student join The Walking Beauty (TWB) ni?

MODAL YANG SANGAT MINIMUM

Sis join TWB ketika berusia 21 tahun. Menggunakan sedikit bantuan pelajaran yang sis dapat iaitu RM 999. Sis dapat produk spa lengkap dan 5 kursus serta sijil penyertaan dan trial kit TWB. Balik tu, sis terus pulun spa semua ahli keluarga, terus dapat balik modal! Sangat seronok. Okay, untuk pengetahuan semua, sis join Disember 2017 dengan harga RM 999. Sekarang, Mac 2018, pakej spa TWB adalah RM 1999. Naik seribu girls! WOW! Awat naik laju sangat! Sebab.. Produk yang digunakan telah diupgrade menjadi lebih ekslusif iaitu YOUTH dan peralatan spa adalah lebih lengkap, dengan steamer, ion massage, dan beg spa! Seronok kan? Lepas training, boleh terus spa customer. 



SIS, RM 1999 TU MINIMUM? TAKLEH MURAH LAGI KE?

Sekarang TWB sedang menjalankan satu projek yang dikenali sebagai Projek Buat Duit TWB. 
Modal untuk join projek ni adalah RM 99 sahaja. Dengan RM 99 tu, kami akan daftarkan membership Shaklee dan dapat redeem quick facial daripada beautician kami di seluruh Malaysia. 
RM 99 ni untuk ilmu bisnes sahaja tau. Kelas akan diadakan di whatsapp atau telegram group.
Dalam kelas, Founder kami iaitu, Master Ainul Shahrazad sendiri akan pecahkan rahsia bagaimana daripada harga RM 1999  jadi RM 300 SAHAJA. Kelas pertama dah berlangsung. Memang berasap berapi yang dah join TWB untuk sesi April ni. 





Kenapa semua orang berpusu-pusu nak join SPA TWB ni?
Kalau nak tahu, boleh pm saya 0105751869 (:


KONSEP SPA BERGERAK TANPA KEDAI

Kenapa hot sangat spa TWB ni? Okay, spa TWB ni sangat hot dan spicy sebab ianya adalah spa tanpa kedai! Yelah, bila tiada kedai dah makin kurang duit utiliti yang perlu dikeluarkan. 
Modal minimum, untung maksimum! 
Itu barulah usahawan yang BIJAK!

Semua golongan wanita khususnya, layak join kursus spa ni. Sebab bila siap je training, yeah anda ada spa anda sendiri! Anda lah boss. Waktu kerja adalah sangat fleksibel. Ada lebih masa untuk keluarga dan diri sendiri. Seronokkan? 

Kalau yang mengalami masalah kewangan, hujung bulan je.. dalam poket ada sawang..
Bolehlah join kami. Saya yakin, jika anda bersemangat jitu! Anda boleh lakukan lebih baik daripada orang lain. Income 3-4 angka akan jadi perkara biasa je dengan join spa tanpa kedai TWB ni.

TESTIMONI TWB







Berminat? Jom join kami. Agen spa diperlukan. Mari jadi sebahagian daripada kami dan luaskan jajahan takluk The Walking Beauty di seluruh Malaysia!


MAWADDAH MOHAMMAD
BEAUTICIAN & SPA TRAINER
EL-WARDAH SPA & BEAUTY CENTER
0105751869



1 comment