KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalamualaikum ❤️


Harinie nak cerita tentang Kursus Spa The Walking Beauty, kursus spa termurah di Malaysia. The Walking Beauty ni singkatan dia TWB tau tau.

Kenapa termurah? Kena baca dan follow sampai habis tauu 😘

Jom berkenalan dulu dengan TWB. Yelah kalau tak kenal, maka taaaaak? CINTA. Pandaii.


The Walking Beauty adalah satu team Shaklee diketuai oleh Master Ainul Shahrazad yang menawarkan pakej spa dalam Shaklee. The Walking Beauty ni sangat menitikberatkan aspek kecantikan dan kesihatan wanita, cantik luar dan dalam 😉

Bersama Founder The Walking Beauty, Master Ainul Shahrazadh

Kenapa kena pilih The Walking Beauty?

Keistimewaan TWB adalah datang dari produk yang digunakan dalam servis spa.
Produk yang sangat selamat dan natural! Yelah apa yang kita makan, itu jugak kita guna untuk mask dan scrub 😍

Produk yang digunakan dalam spa TWB ni jugak adalah sangat ekslusif dan melalui 7 tahun penyelidikan! Siapa yang rajin sangat nak selidik-selidik ni? Of courselah Shaklee! Kita nak bagi pengguna spa yang sangat diyakini, selamat dan berkesan. Berbaloi dengan duit yang kita laburkan.
Apakah produk tersebut? Jeng Jeng Jeng!
YOUTH. Tak pernah dengar YOUTH?!
Cepat taip je dekat Encik Google. Banyak gila dah testimoni berkesan tentang YOUTH ni.










Amacam nampak tak beza? Jeragat hilang. Jerawat kecut, takmau dah menyewa muka hang! Muka makin mudaaa! Macam mana boleh jadi lagu tuu? Yelaa, melalui penyelidikan dan bahan botanikal yang powerful!

Pakej SPA TWB ni bukan je menawarkan pakej spa tau tau. Sambil sambil buat SPA, kita akan dapat free free je ilmu bisnes dan nutrisi.




Ketigaaa, dalam TWB ni, kita bukan je dapat income dari servis spa. Ada lagi 4 penjuru income yabg dirahsiakan. Bila join TWB je baru kita akan reveal 4 penjuru income lagi. Ha, sis share lah satu. Duit servis daripada spa hahah. Kedua? Apa sis? Rahsia. Nak tahu whatsapp sis k. 

Keempat, setiap tahun bagi yang perform akan dapat pergi HOLIDAAAAAY! Yeay or Nay? It's your choice. Ni saya belajar gambar-gambar team akak TWB pergi Maldives dan Melbourne. Tahun ni pergi PARIS! PARIS? Ye, yang ada Eiffel Tower tuuu. 



Kelima, kita ada support group yang super duper awesome! Kenapa awesome? Support group ni kerja dia membakar je! Bakar apa sis? Bakar lemak HEHEE. Taklah, support group ni akan membakar semangat anda 24 jam sehari untuk spa tanpaaaa membina lemak HEHE. Kenapa saya cakap macam tuuu? Boleh tengok apa yang berlaku dalam group telegram kami ni.


Malas buat spa? BerHUHU lah ye?. 

Panjangnya cerita, mananya kursus termurah kak? Ha, ni baru nak masuk. Relaks relaks. Hehe. Okay, now nak cerita tentang PAKEJ SPA TERMURAH DI MALAYSIA

Om telolet om! Pon! Pon! Perhatian semuaa!

Kursus SPA TWB 2018 ni adalah RM 1999. Mahalnya kak oiii. Cakap MURAH. Ape ni. Tipu tipu! 

Okay, relaks akak akak bawang sekalian. Rh eh. Relaks bakal-bakal jutawan sekalian. RM 1999 ni SANGAT MURAH sebab termasuk dengan 5 KURSUS SPA. 5 KURSUS kak. Saya ulang sekali lagi, LIMA. Bayangkan kalau kursus spa dekat luar, facial je dah RM 300.



Kita ajar facial, bukan satu kaedah je tau, yang kulit jerawat lain kaedahnya. Kulit blackhead macam mana plak. Banyaklaah. Dan kami ajar cara macam mana nak jadi cantik luar dalam. Seronok kan?

Ada lagi reasons why pakej spa kami adalah yang paling berbaloi dan murah. Dah boleh buat movie 13 reasons why ni, 13 reasons why you need to be The Walking Beauty Beautician 😍
Okay - okay back to the topic. RM 1999 ni termasuk dengan BEG SPA, STEAMER, IONIC MASSAGE, SET YOUTH, dan lain-lain dirahsiakan. 


Best kan? Lepas je training, terus angkut beg, duit masyuuuk! 

Nak tahu apa? Join TWB dulu. Kita ada senjata rahsia.

Berminat? Whatsapp saya sekarang. Ragu-ragu? Takpe, buat pilihan anda. Saya tak rugi. Saya dah ada simpanan sendiri. Anda yang erm rugi, maybe?



No comments